Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etiketledi dediğinde bende hadi canım olmaz demiştim olmamış da zaten


Hayırlı olsun, güle güle kullanın
valla ben de şaşırdım, yıllardır loto oynarım daha 3 tutturduğum olmadı
teşekkürler hocam daha iyileri sizin olsun