• 26-04-2018, 01:33:39
    #1
    merhaba, aranızda world poker club oynayan var mı? fb üzerinden
  • 26-04-2018, 08:27:02
    #2
    Biz çok geride kaldık ya. Biz oynarken texas holdem aşırı ünlüydü kimse diğer uygulamaların yüzüne bakmıyordu. Şimdi yükselişe başka uygulamalar geçti demek.
  • 26-04-2018, 09:47:45
    #3
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz çok geride kaldık ya. Biz oynarken texas holdem aşırı ünlüydü kimse diğer uygulamaların yüzüne bakmıyordu. Şimdi yükselişe başka uygulamalar geçti demek.
    Zaten bu oyun çok eskiden beri vardı, texas holdem de oynadım. Sadece hatırlayıp girdim 1 haftadır ayrılamıyorum
  • 26-04-2018, 09:48:42
    #4
    Texas Holdem hergün girip çarkı çeviriyorum rest deyip çıkıyorum
  • 26-04-2018, 10:01:12
    #5
    MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten bu oyun çok eskiden beri vardı, texas holdem de oynadım. Sadece hatırlayıp girdim 1 haftadır ayrılamıyorum
    Bu sıra batağa sardım vallahi, poker, 101'i unutmuş durumdayım. Nankörlük vol 4434234