%90 rapor ile ilgili sorum var
4
●246
- 06-04-2018, 13:56:41biz alırken ötvsiz aldık. rapor da %92. 4 yıl önce aldık ama değiştiğini sanmıyorum. 5 yıl içinde satarsak ötv'yi ödemek zorundayız sadeceYaserckr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2018, 14:01:14Merhaba,Araçlarda şuanki ÖTV oranı %45
yanlız yeni düzenleme gelecekmi bilmiyorum ancak gelirse %60 olacakmış.
100binlik aracı şuan 55bine alabiliyorsunuz.
mahkemeye verirseniz %18lik kdv de alanlar var olduğunu duydum.
bilginize yarar belki diye yazmak istedim. - 06-04-2018, 15:15:27hocam yarın renault bayisine gideceğim ancak müşteri temsilcisi bana ötvnin değerinden %45 lik bir indirim uygulanacak dedi.Muteber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle