ahşap bardak üretsek pazarı olurmu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ahşap bardak üretsek pazarı olurmu
9
●
426
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
ahşap bardak üretsek pazarı olurmu
1
2
28-03-2018, 12:53:04
#10
malpy
Hocam ceviz ağacı değil de çam ağacı daha iyi olabilir. çevremde kullanan insanlar var, ben de almayı düşünüyorum. suyu sadece çam bardaktan içmek çok faydalı diye biliyorum. ne de olsa eski çamlar bardak oldu
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler