Logo Seçiminde Yardımcı Olabilir Misiniz? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo Seçiminde Yardımcı Olabilir Misiniz?
48
●
1.748
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Logo Seçiminde Yardımcı Olabilir Misiniz?
1
2
3
4
5
6
25-03-2018, 11:16:53
#37
psdlider
1.de "pix" yazan fontu daha kalın daha şık bir font seçip "i" harfinide biraz daha şekilli yaparsanız çok daha şık olur
25-03-2018, 17:43:10
#38
imponte
2. Yi X üzerindeki simgeyi kaldırıp baştaki logoyuda tek renk yaparsan gayet güzel olur gibi. Göz yormaması önemli bence logoda
25-03-2018, 19:55:11
#39
mustafaersoy
Bence 1.
25-03-2018, 20:53:42
#40
DarkRoot
1 daha iyi
25-03-2018, 20:56:59
#41
uzmangrafik
Gigrafik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar, sizce hangi logo?
Yapılabilecek ekleme çıkarmaları da belirtirseniz çok sevinirim
3. Seçenek
1. ci logo daha iyi.
25-03-2018, 21:09:02
#42
ranuna
Seçenekler içinden 3 güzel duruyor. 'p' keskinleştirilebilir i ve x gibi. 'ajans' zaten yumuşamayı vermiş, ortayı bulur
25-03-2018, 23:05:16
#43
Onurss
Kurumsal Üye
Halen birinci daha iyi duruyor sanki.
25-03-2018, 23:15:46
#44
fatihasik
1 numara bence de en iyisi. (Y)
26-03-2018, 03:36:57
#45
techtasarim
1. guzel bence hocam
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler