• 25-03-2018, 11:16:53
    #37
    1.de "pix" yazan fontu daha kalın daha şık bir font seçip "i" harfinide biraz daha şekilli yaparsanız çok daha şık olur
  • 25-03-2018, 17:43:10
    #38
    2. Yi X üzerindeki simgeyi kaldırıp baştaki logoyuda tek renk yaparsan gayet güzel olur gibi. Göz yormaması önemli bence logoda
  • 25-03-2018, 19:55:11
    #39
    Bence 1.
  • 25-03-2018, 20:53:42
    #40
    1 daha iyi
  • 25-03-2018, 20:56:59
    #41
    Gigrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, sizce hangi logo?
    Yapılabilecek ekleme çıkarmaları da belirtirseniz çok sevinirim

    3. Seçenek
    1. ci logo daha iyi.
  • 25-03-2018, 21:09:02
    #42
    Seçenekler içinden 3 güzel duruyor. 'p' keskinleştirilebilir i ve x gibi. 'ajans' zaten yumuşamayı vermiş, ortayı bulur
  • 25-03-2018, 23:05:16
    #43
    Kurumsal Üye
    Halen birinci daha iyi duruyor sanki.
  • 25-03-2018, 23:15:46
    #44
    1 numara bence de en iyisi. (Y)
  • 26-03-2018, 03:36:57
    #45
    1. guzel bence hocam