Nerede o eski tarayıcı oyunları?
32
●1.501
- 03-05-2018, 03:34:42sabahın 6sında girerdim sırf ganimetleri almak için.anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2018, 03:59:30Oyunu bana sevdiren hiç bir zaman grafik veya oynanabilirlik olmadı, daha çok oyun içindeki muhabbeti severdim, milletin derdini dinlemeyi,dert anlatmayı, güzel ilişkiler kurmayı. Metin2, S4 League, Travian, OGame, Gladiatus, BiteFight, Shakes and Fidget, Battle Knight ve sayamadığım onlarca oyun hepsinin yeri ayrıdır bende hepsinin dostlukları ayrı keşke o günlere dönebilsek geri.
- 03-05-2018, 04:04:33Birkaç ay oluyor tekrar başladım klanlar oynuyorum hala daha ciddi oyuncu kitlesi var
Bizim evde klanlar hiç bitmedi o ayri tabi. Şimdiki oyunlarda o zamanlarda ki tadı nedense alamıyorum
- 03-05-2018, 05:43:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Eskiden klanlar oynuyodum 3 köy yapınca sıkılıp bırakıyodum.
Bana şöyle pve'si zevkli olan bir mmorpg oyun önerirmisiniz ?
Ko mağdurlarından biriyim oyun beğenmiyorum
Cabal oynardımda oda başlangıçta sağlam tl yatırman lazım ki güzel farm yapılsın ki saçma geliyo bana
yavaş yavaş gelişilcek oyunu bıraktığımdada o çarı satabileceğim bir oyun lazım çok şeymi istiyorum
Grafik zerre umrumda değil zaten bilgisayar tırt 4 gb ram i5 işlemci 1 gb ekran kartı 7 yıllık laptop.