• 25-03-2018, 00:23:38
    #28
    Eski Metin2 tr serverinin verdiği zevki hiç bir oyun vermez bee duygulandım
  • 03-05-2018, 03:34:42
    #29
    anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ogame, bitefight falan vardı ama en ilgimi çeken uygarliksavasi.com du hatırlayan var mı cidden
    sabahın 6sında girerdim sırf ganimetleri almak için.
  • 03-05-2018, 03:59:30
    #30
    Oyunu bana sevdiren hiç bir zaman grafik veya oynanabilirlik olmadı, daha çok oyun içindeki muhabbeti severdim, milletin derdini dinlemeyi,dert anlatmayı, güzel ilişkiler kurmayı. Metin2, S4 League, Travian, OGame, Gladiatus, BiteFight, Shakes and Fidget, Battle Knight ve sayamadığım onlarca oyun hepsinin yeri ayrıdır bende hepsinin dostlukları ayrı keşke o günlere dönebilsek geri.
  • 03-05-2018, 04:04:33
    #31
    Birkaç ay oluyor tekrar başladım klanlar oynuyorum hala daha ciddi oyuncu kitlesi var Bizim evde klanlar hiç bitmedi o ayri tabi. Şimdiki oyunlarda o zamanlarda ki tadı nedense alamıyorum
  • 03-05-2018, 05:43:29
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eskiden klanlar oynuyodum 3 köy yapınca sıkılıp bırakıyodum.
    Bana şöyle pve'si zevkli olan bir mmorpg oyun önerirmisiniz ?
    Ko mağdurlarından biriyim oyun beğenmiyorum
    Cabal oynardımda oda başlangıçta sağlam tl yatırman lazım ki güzel farm yapılsın ki saçma geliyo bana
    yavaş yavaş gelişilcek oyunu bıraktığımdada o çarı satabileceğim bir oyun lazım çok şeymi istiyorum
    Grafik zerre umrumda değil zaten bilgisayar tırt 4 gb ram i5 işlemci 1 gb ekran kartı 7 yıllık laptop.
  • 03-05-2018, 07:29:12
    #33
    ben en cok eski msdos oyunlarini seviyorum olsada oynasak.