sürekli ücretli yazılımı kullandıgımdan bilmiyorum. ücretsiz sadece 30 günlük veriyordu.
Bence ücretsiz olanları bi işe yaramıyor. Güncel olmadıgı içindeki güvenlik duvarları vs işe yaradıgını düşünmüyorum. Çünkü virüs dünyası her geçen gün yenileniyor, zorlaşıoor..Paylaşım için teşekkürler
Bence ücretsiz olanları bi işe yaramıyor. Güncel olmadıgı içindeki güvenlik duvarları vs işe yaradıgını düşünmüyorum. Çünkü virüs dünyası her geçen gün yenileniyor, zorlaşıoor..Paylaşım için teşekkürler
dostum sence bu tehlikeye kaspersky atarmı kendini ? sonuçta sürekli güncellemesi mevcut sadece bazı özellikleri kullanmana izin vermiyor onlarıda kırmızı içinde aldım.kaspersky ücretsiz diye kendi imajını sanmıyorum çizdirmez.
Kaspersky 30 günlük ücretsiz deneme sürümünde, lisanslı halinde nasıl ise aynı şekilde tam performans çalışır. 5 senedir kullandığım program. 30 günlük deneme sürümünde de program kendini sürekli günceller. Ücretlisinden bir farkı yoktur.