• 15-03-2018, 15:49:04
    #1
    Selamlar hocalarım altın üzmeyecek bir yatırım mıdır ? Bir de çeyrek altın ile yarım altının karı aynı mı olur(veya diğer altınların)? Ben sadece çeyreği ve gram altını takip ediyordum cahilliğime verin bu ikinci soruyu...
  • 15-03-2018, 15:54:39
    #2
    Bunca yılın verdiği tecrübeyle tek üzmeyecek yatırım öbür taraf hocam
  • 15-03-2018, 16:08:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bitcoin gibi altcoinlere yatırım yapmayı düşünüyorum ama kararsızım..
  • 15-03-2018, 16:33:41
    #4
    süper bir cevap olmuş doğru valla
    dün r10 konularından birinde okumuştum bitcoin tarzı reklamlar google'da ve facebook'ta yasaklanmış bilginiz olsun ona göre karar verin. dolar sene sonunda 4,10 olacağı öngörülmüş yapılan anketlerde. belki bunu da düşünebilirsiniz

    Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunca yılın verdiği tecrübeyle tek üzmeyecek yatırım öbür taraf hocam
  • 15-03-2018, 19:13:50
    #5
    Altın pekte karlı bir yatırım değil. Çok büyük miktarda alıp uzun yıllar beklemeyecekseniz. Garanti bir yatırımdır ancak karlı değildir. Kısa süreli kar bekliyorsanız dolar şu anda yükselişte ve trend böyle gidecek gibi görünüyor. Daha da riskli yatırımlar var ancak tamamen size kalmış.
  • 15-03-2018, 19:18:07
    #6
    Dolar dolar dolar..
    3,75 ten aldım şuan 3,90
  • 12-04-2018, 03:49:14
    #7
    sene sonu demişlerdi ama bu konunun zerinden 1 ay geçmeden 4.10 u bırak, 4,19'u gördü dolar
  • 12-04-2018, 04:02:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Altın yatırımını önermem.

    Eğer altın alacaksanız fiziki altın almayın, bankadan TL hesabınızdan Gram altın alın.(Türleri bulunuyor, altınını getir vsvs o yüzden tl hesabından direk alın önerisinde bulundum)

    İstediğiniz an kuyumcuya göre çok daha düşük komisyonlarla bozdurabilirsiniz.
    Eğer bankadan alırsanız kuyumculardaki gibi yohhh biz bozmuyoruz, yoh bu sahte emin olamadım diye sorunlar yaşamazsınız.

    Fiziki altın alırsanız

    1] Sahte olabilir
    2] Bazı dönemlerde kuyumcular altın yükseldiği için altın bozmuyordu. Eeee yükseldiğinde satıp kar edemeyeceksem neden yatırım yapayım ki?

    Fiziki olarak paketlenmiş külçe altın alırsanız alırken yüksek fiyattan alacaksınız, satarken de kuyumcunun gram altın fiyatının alış fiyatından (-1-2 TL farkla) satabilirsiniz.

    Güncel Fiyattan hesaplayalım,
    1 GR altın 179.72 TL
    1 GR Paketli külçe altın 192 TL

    Siz 192 TL'den alacaksınız satmak isterseniz 174 TL'den satacaksınız. Anında 192 TL'de 18 TL zarardasınız, yani %10 ZARARDASINIZ.

    https://www.hepsiburada.com/nadir-go...%20F%C4%B1rsat
  • 12-04-2018, 09:25:09
    #9
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın yatırımını önermem.

    Eğer altın alacaksanız fiziki altın almayın, bankadan TL hesabınızdan Gram altın alın.(Türleri bulunuyor, altınını getir vsvs o yüzden tl hesabından direk alın önerisinde bulundum)

    İstediğiniz an kuyumcuya göre çok daha düşük komisyonlarla bozdurabilirsiniz.
    Eğer bankadan alırsanız kuyumculardaki gibi yohhh biz bozmuyoruz, yoh bu sahte emin olamadım diye sorunlar yaşamazsınız.

    Fiziki altın alırsanız

    1] Sahte olabilir
    2] Bazı dönemlerde kuyumcular altın yükseldiği için altın bozmuyordu. Eeee yükseldiğinde satıp kar edemeyeceksem neden yatırım yapayım ki?

    Fiziki olarak paketlenmiş külçe altın alırsanız alırken yüksek fiyattan alacaksınız, satarken de kuyumcunun gram altın fiyatının alış fiyatından (-1-2 TL farkla) satabilirsiniz.

    Güncel Fiyattan hesaplayalım,
    1 GR altın 179.72 TL
    1 GR Paketli külçe altın 192 TL

    Siz 192 TL'den alacaksınız satmak isterseniz 174 TL'den satacaksınız. Anında 192 TL'de 18 TL zarardasınız, yani %10 ZARARDASINIZ.

    https://www.hepsiburada.com/nadir-go...%20F%C4%B1rsat

    Teşekkürler hocam altın yükselmeden güzel bi altın alışı yaptım enparadan kardayım şu an