• 12-03-2018, 12:27:38
    #1
    Merhaba faturalı fenercell hattı olan birisini arıyorum fb-gs maçına hizlıcana bilet alabilmek için öğrenciyiz fenercell hattı olan varsa iletişme gecerse çok iyi olur
  • 12-03-2018, 12:41:44
    #2
    Bende Maça gitmeyi istiyorum ama genel satıştan almak zıor bu tip maçlar için.Fenercell üyesi başkasına adına bilet alabiliyormu
  • 12-03-2018, 13:02:26
    #3
    esme4125 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Maça gitmeyi istiyorum ama genel satıştan almak zıor bu tip maçlar için.Fenercell üyesi başkasına adına bilet alabiliyormu
    Aynen abi zormus öyle dediler banada. Başkasınin adina olan fenercell faturalı hat bulursan kendi adına alabilirsin