• 10-03-2018, 23:13:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Uber kadar güzel bir sistem yok yurt dışında kullandım çok pratik tam olarak müşteri dostu.
    Umarım Antalya'ya da gelir diyeceğim bu gidişle UBER elini ayağını çekecek Türkiye'den
  • 10-03-2018, 23:13:52
    #11
    Belirli kurallar getirilmesi gerekiyor diğer türlü bu vakalar son bulmaz, Bizdekı taksiciler yanlarındakı arkadaşı web sitesi açıp reklam verdiğinde onu bile vurmaya kalkıyor kı uber ohoo
  • 11-03-2018, 00:00:31
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Uber müşterilerini korkutuyolar.. Bu haberlerden sonra uber kullananlarda azalma oluyor, korkuyor millet.
  • 11-03-2018, 00:02:38
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    inadına UBER
  • 11-03-2018, 00:03:41
    #15
    Bu işin baronları rahatsız olmuş belli ki. Trilyonyonlar dönüyor ortada normaldir böyle şeyler olması.
  • 11-03-2018, 00:09:38
    #16
    yanlış çok yanlış cidden yanlış bir taksi plakası minimum 1 trilyon ama çok yanlış ülkede piyasaya girdiler, demedi demeyin bunun sonu kötü.
  • 11-03-2018, 00:15:35
    #17
    Benim görüşüm uber emek hırsızıdır. Sonuçta bu taksi plakalarına verilen bir para var. Para da emektir. Fakat asıl sorun taksicilerin kendilerindedir. Taksicilerin bir çoğu problemli(mağanda) bir işe sap olamamış insanlardır. Bu sorunu çözebilmek için çalışmalar yapılmalı. Uber gibi yabancı kaynaklara para kazandırmamalıyız. Kendi özgün sistemlerimizle bu sorunları aşmalıyız.
  • 11-03-2018, 00:29:27
    #18
    Memleket eşkiya dolmuş. Artı yöne doğru ilerlememiz gerekirken her gün biraz daha eksiye kayıyoruz.