Uber kadar güzel bir sistem yok yurt dışında kullandım çok pratik tam olarak müşteri dostu.
Umarım Antalya'ya da gelir diyeceğim bu gidişle UBER elini ayağını çekecek Türkiye'den
Uber aracına bu sefer ateş açtılar!
34
●1.670
- 11-03-2018, 00:03:41Bu işin baronları rahatsız olmuş belli ki. Trilyonyonlar dönüyor ortada normaldir böyle şeyler olması.
- 11-03-2018, 00:15:35Benim görüşüm uber emek hırsızıdır. Sonuçta bu taksi plakalarına verilen bir para var. Para da emektir. Fakat asıl sorun taksicilerin kendilerindedir. Taksicilerin bir çoğu problemli(mağanda) bir işe sap olamamış insanlardır. Bu sorunu çözebilmek için çalışmalar yapılmalı. Uber gibi yabancı kaynaklara para kazandırmamalıyız. Kendi özgün sistemlerimizle bu sorunları aşmalıyız.