Benim görüşüm uber emek hırsızıdır. Sonuçta bu taksi plakalarına verilen bir para var. Para da emektir. Fakat asıl sorun taksicilerin kendilerindedir. Taksicilerin bir çoğu problemli(mağanda) bir işe sap olamamış insanlardır. Bu sorunu çözebilmek için çalışmalar yapılmalı. Uber gibi yabancı kaynaklara para kazandırmamalıyız. Kendi özgün sistemlerimizle bu sorunları aşmalıyız.