İşbankası kullanan birisi yardımcı olabilir mi?
2
●195
- 03-03-2018, 17:42:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.pm ile gönderdim benim yerimede ye hocamBCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2018, 17:55:39Kod bulmuşsunuz fakat yinede yazmak istedim. Bence o kampanyanın bir değeri yok. Pizza seçimin'de ince seçtiriyor ve malzemesi bol pizzaları seçtirmiyor.
Aynı fiyata 26 TL'lik olan Orta boy - İçecek ve ek 1 yiyecek daha olan paketi alsanız. Pizza olarak , ince büyük boy'dan daha doyurucu fazladır. Kalın hamur malzemesi bol olan bu paketi daha zevkle yersiniz.
Haftanın en az 2 günü pizza söylüyorum. İş bankasın'dan daha mantıklı bir kampanya beklerdim.
?