• 03-03-2018, 11:12:37
    #37
    Polonyada üniversite öğrencisiyim,ukraynaya sürekli gidip geliyorum.

    Yok sorguymuş bilmem ne hepsi uydurma yeni kimliğinle bile giriyorsun.
  • 03-03-2018, 19:13:00
    #38
    Ne amacla gitceksin hocam?
  • 03-03-2018, 20:25:01
    #39
    Cebine dikkat et dostum, dolu gidip boş gelirsin yoksa.
  • 03-03-2018, 22:36:16
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorgu polis vs tamamen yalan. Binde bir belki denk gelir. Kiev çok güzel. Ancak soğuk iklime adapte olman gerek. Gerisi ucuz ve güzel
  • 03-03-2018, 23:00:21
    #42
    nisanın ilk haftası gıdıcem 1 ay var daha bıletlerı falan aldık bakalım hayırlısı