• 27-02-2018, 02:29:13
    #1
    Merhaba,
    1 hafta önce ros oynunu arkadaşım önerdi ilk başta grafik bazında beğenmesemde şuan bile oynuyorum. R10 üzerinden oynayan arkadaşlarım varsa takım halinde oynayabiliriz.

    INDIRME LİNK: http://rulesofsurvival.net/download/...-download.html
  • 27-02-2018, 02:32:09
    #2
    pubg'nin yandan yemiÅŸi heralde :S
  • 27-02-2018, 03:07:05
    #3
    ben oynuyorum. oyun nickim BalliSut eklersen oynarız.
  • 27-02-2018, 03:24:12
    #4
    vakit öldürmeye yarayan güzel bir oyun, oynamasını bilen bir grupla oynamak şart
  • 04-11-2020, 10:45:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hala oynuyan varsa girebiliriz