Forumda 0-300 TL Realde 2 bin- 3bin TL ?
11
●883
- 23-02-2018, 08:27:58Ajansların müşteri kitlesi genelde piyasadan habersiz, istenilen işin zorluğunu ve alacağı zamanı, gerektirdiği profesyonelliği bilmeyen, sektörün içinden olmayan şirket ve şahıslar olduğu için hizmetlerini en kârlı fiyattan pazarlamaya çalışırlar. Bunların bir de ofisleri anadoluda olmasına rağmen fiyatlarını dolar/euro cinsinden verenleri vardır, çıldırırsın
. R10da aynı hizmet için fiyat alabileceğin çok fazla kişiyi bir arada bulabileceğinizden ve çoğumuz sektör içinden olduğumuzdan fiyatlar avantajlı seviyede sunulmaya çalışılır. Ayrıca yukarıda verilen örnekler gibi burası toptancı, hal gibi düşünülebilir. Buraya birden fazla ajans kayıtlı. Müşteriden hizmeti alıp buradaki coderlara yönlendirdikleri oluyor. Coderlar perakende piyasayla uğraşmak zorunda kalmadan birden fazla işi buradan alıyorlar böylece.
- 23-02-2018, 09:40:47Üyeliği durdurulduBen de freelance olarak çalışıyorum. Lakin müşterilerime verdiğim fiyatlar ajansların verdiği fiyatlarla aynı. 100 liraya iş teslim eden adamdan farkım ne diyecek olursanız? Her isteklerinde sıkılmadan, ek ücret almadan; logo, font, renk, düzen vb. değişiklikler yapıyorum. Teknik yönden elimden geldiğince mağdur etmeyip tüm ihtiyaçları karşılıyorum. Ve hatta mağdur olan tarafın ben olduğum da oluyor.
İş ücretinin %50'sini işten önce alırım. Lakin geçtiğimiz günlerde anlaşmamıza göre 5000tl ye işi 1 ayda teslim edecektim. Yarısını işten önce yarısını sonra alacaktım. Ödeme bekledim işe başlamak için ama gelmedi. Müşteriyi sıkboğaz etmemek için işe başladım ve başladığımı da söyledim. Hiç para istemedim, 1 ay geçti ama ödeme gelmediği için rahat davranıyorum, 2 ay oldu, 3 ay oldu ve artık ödemenin geleceği yok. Siteyi açtım her şeyi hazır hale getirdim. Testleri yaptık, eksikleri gideriyoruz. Bu sırada ödeme istedim lakin iş çok gecikti vs. bahaneler uydurdular. Hele bi eksikler bitsin vs dediler. Hiç umrumda değil dedim ve tüm kodları acımadan sildim teşekkürler ben bu işi yapamayacağım dedim ve oradan ayrıldım. Yani 3 aylık bir emeği olduğu gibi çöpe attım.
Sonuç olarak bir ajans değilim lakin işimin kalitesi ve verdiğim emeğin karşılığını da kendim belirlerim. Çalışmak isteyen referanslara göre tercihini yapar.
. R10da aynı hizmet için fiyat alabileceğin çok fazla kişiyi bir arada bulabileceğinizden ve çoğumuz sektör içinden olduğumuzdan fiyatlar avantajlı seviyede sunulmaya çalışılır. Ayrıca yukarıda verilen örnekler gibi burası toptancı, hal gibi düşünülebilir. Buraya birden fazla ajans kayıtlı. Müşteriden hizmeti alıp buradaki coderlara yönlendirdikleri oluyor. Coderlar perakende piyasayla uğraşmak zorunda kalmadan birden fazla işi buradan alıyorlar böylece.