Merhaba Arkadaşlar yeni bir ofis alıyoruz nasipse 3 katlı triblex sadece kabası gibi birşey var dış çepe giydirme iç dekor vs biz yapacağız size sorum ısıtmada ne kullansak daha karlı olur
yaklaşık iç kullanım 400-450m2
Hangi ısıtma yöntemi hesaplı (Doğalgaz - Klima - infired(ufo) )
11
●553
- 22-02-2018, 23:30:00
- 22-02-2018, 23:35:50450m2 sürekli kullanım alanı mı hocam yoksa bölüm ayırarak mı çalışma alanı yaratacaksınız? full time dolu mu olacak lokasyon ?
- 22-02-2018, 23:39:11şuan en üst sürekli kullanılacak onun altı oyun salano en altı belki hiç kullanmayız onun dahada altı lokal yedekleme internet altyapısı kamera sistemi vs vs olucak.KeremALTANSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilerleyen zamanlarda;
en üst kullanılcak
altı kullanılcak
giriş oyun salonu olucak. - 22-02-2018, 23:41:24Hocam kesinlikle klima kullanın. Anladığım kadarıyla plaza tarzı biryer doğalgaz ile ısıtmak çok zor olur ek olarak havalandırma sorunu yaşarsınız. Tüm lokasyon aynı anda çalışmayacağı için gerek duymadığınız kısımları kapatırsınız enerji tasarrufu sağlarsınız. Doğalgazda ısınma süreside uzun olacağı için sürekli ya da çalışmaya başlamadan 1-2 saat önce ortamı ısıtmak için beklemeniz gerekecek.
- 22-02-2018, 23:42:57klima olucak zaten (duvara montajlı sıcaklar için) ama klimayla ısıtmaya karar verirsek daha hesaplıysa büyüklerden alacağız.KeremALTANSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2018, 23:44:31Büyükleri daha hesaplı olmayacaktır ancak maximum 1 senede kendini amorti eder ve tasarrufa başlarsınız hocam. Belirttiğiniz büyüklükte kurumsal lokasyonları inceleyin hiçbiri doğalgaz ile ısınmaz
. Ki o şirketler 1 liranın hesabını yapan kurumlardır.
- 22-02-2018, 23:47:31bi kaç esnaf ark rezidansına gittik alttan ısıtma kullanmışlar.KeremALTANSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2018, 23:48:57En sağlıksız en çok kayıp yaşatan ısıtma yöntemidir
Sadece gösteriş başka işe yaramaz hocam ısı kaybı çok olur bulaşmayın derim.
- 22-02-2018, 23:50:49Doğrudur hocam daha çok işimiz var öncelikli dış giydirmeyi halledelim o aradada diğer ark ne diyecek bakalım değerli önerileriniz için teşekkür ederim.KeremALTANSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Ki o şirketler 1 liranın hesabını yapan kurumlardır.