• 22-02-2018, 23:30:00
    #1
    Merhaba Arkadaşlar yeni bir ofis alıyoruz nasipse 3 katlı triblex sadece kabası gibi birşey var dış çepe giydirme iç dekor vs biz yapacağız size sorum ısıtmada ne kullansak daha karlı olur

    yaklaşık iç kullanım 400-450m2
  • 22-02-2018, 23:35:50
    #2
    450m2 sürekli kullanım alanı mı hocam yoksa bölüm ayırarak mı çalışma alanı yaratacaksınız? full time dolu mu olacak lokasyon ?
  • 22-02-2018, 23:39:11
    #3
    KeremALTANSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    450m2 sürekli kullanım alanı mı hocam yoksa bölüm ayırarak mı çalışma alanı yaratacaksınız? full time dolu mu olacak lokasyon ?
    şuan en üst sürekli kullanılacak onun altı oyun salano en altı belki hiç kullanmayız onun dahada altı lokal yedekleme internet altyapısı kamera sistemi vs vs olucak.
    ilerleyen zamanlarda;
    en üst kullanılcak
    altı kullanılcak
    giriş oyun salonu olucak.
  • 22-02-2018, 23:41:24
    #4
    Hocam kesinlikle klima kullanın. Anladığım kadarıyla plaza tarzı biryer doğalgaz ile ısıtmak çok zor olur ek olarak havalandırma sorunu yaşarsınız. Tüm lokasyon aynı anda çalışmayacağı için gerek duymadığınız kısımları kapatırsınız enerji tasarrufu sağlarsınız. Doğalgazda ısınma süreside uzun olacağı için sürekli ya da çalışmaya başlamadan 1-2 saat önce ortamı ısıtmak için beklemeniz gerekecek.
  • 22-02-2018, 23:42:57
    #5
    KeremALTANSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kesinlikle klima kullanın. Anladığım kadarıyla plaza tarzı biryer doğalgaz ile ısıtmak çok zor olur ek olarak havalandırma sorunu yaşarsınız. Tüm lokasyon aynı anda çalışmayacağı için gerek duymadığınız kısımları kapatırsınız enerji tasarrufu sağlarsınız. Doğalgazda ısınma süreside uzun olacağı için sürekli ya da çalışmaya başlamadan 1-2 saat önce ortamı ısıtmak için beklemeniz gerekecek.
    klima olucak zaten (duvara montajlı sıcaklar için) ama klimayla ısıtmaya karar verirsek daha hesaplıysa büyüklerden alacağız.
  • 22-02-2018, 23:44:31
    #6
    Büyükleri daha hesaplı olmayacaktır ancak maximum 1 senede kendini amorti eder ve tasarrufa başlarsınız hocam. Belirttiğiniz büyüklükte kurumsal lokasyonları inceleyin hiçbiri doğalgaz ile ısınmaz . Ki o şirketler 1 liranın hesabını yapan kurumlardır.
  • 22-02-2018, 23:47:31
    #7
    KeremALTANSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyükleri daha hesaplı olmayacaktır ancak maximum 1 senede kendini amorti eder ve tasarrufa başlarsınız hocam. Belirttiğiniz büyüklükte kurumsal lokasyonları inceleyin hiçbiri doğalgaz ile ısınmaz . Ki o şirketler 1 liranın hesabını yapan kurumlardır.
    bi kaç esnaf ark rezidansına gittik alttan ısıtma kullanmışlar.
  • 22-02-2018, 23:48:57
    #8
    En sağlıksız en çok kayıp yaşatan ısıtma yöntemidir Sadece gösteriş başka işe yaramaz hocam ısı kaybı çok olur bulaşmayın derim.
  • 22-02-2018, 23:50:49
    #9
    KeremALTANSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sağlıksız en çok kayıp yaşatan ısıtma yöntemidir Sadece gösteriş başka işe yaramaz hocam ısı kaybı çok olur bulaşmayın derim.
    Doğrudur hocam daha çok işimiz var öncelikli dış giydirmeyi halledelim o aradada diğer ark ne diyecek bakalım değerli önerileriniz için teşekkür ederim.