• 08-06-2008, 00:49:45
    #1
    İstiklal Marşı'mızın ilk bestesini Ali Rifat Çağatay yapmış ve kaydetmiş. 1924-1930 Tarihleri arasında marşımız bu beste ile söylenmiştir.

    Daha sonra yeni bir emirle Riyaseti Cumhur Orkestrası şefi Zeki Üngör'ün bestesi milli marş olarak kabul edildi.

    ?stiklal Mar??'m?z?n ilk bestesini Ali Rifat Ça?atay yapm?? ve kaydetmi?
  • 08-06-2008, 12:06:17
    #2
    DirectShow Player Hatası veriyo benim pc çoğu sitede sorunu çözemedim haliyle dinleyemedim açıkcası merakda ettim
  • 08-06-2008, 12:11:11
    #3
    ilginç bir beste olmuş
  • 08-06-2008, 12:12:54
    #4
    Tuhaf
  • 08-06-2008, 12:13:44
    #5
    Şimdiki İstiklal Marşını dinleyince iyiki bu olmamış dedim
  • 09-06-2008, 00:02:04
    #6
    Daha çok sanat müziği bestesi gibi olmuş
    insan hiç milli marşında içermi iyiki kaldırılmış
  • 09-06-2008, 00:03:53
    #7
    Değişik birşey olmuş :S
  • 09-06-2008, 00:05:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    şuanki Milli Marşımız daha güzel iyiki kaldırırmış o...
  • 09-06-2008, 00:07:38
    #9
    İyiki değiştirilmiş