• 10-02-2018, 10:00:23
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Altın ile nasıl yatırım yapılmalı bankaların kampayanları var altın günleri vadeli hesaba çevirip kar payı verenler var.
    Sizlerin düşünceleri fikirleri nedir?
  • 10-02-2018, 10:03:50
    #2
    bende konuyu takip etmekteyim
  • 10-02-2018, 10:22:12
    #3
    Ata Lira al beklet.

    Tam altının 10 yıllık yükselişine bak.

    Altın uzun vadeli yatırım.

    Kısa vadede altından pek birşey beklememek lazım.

    Kısa vadede coinlerden daha fazla kazanırsın borsa ile:

    Ha ben somut istiyorum diyorsan al kenara koy 5 sene unut altını en az.

    Onda da şöyle 100.000 liralık falan altın alacaksın ki, bozdurma vaktinde fazla etsin
    • deepman
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-02-2018, 10:29:36
    #4
    Konuyu takip ediyorum
    3 ay önce 6 tane çeyrek aldım Suan 100 tl kazancım var hayırlısı olsun
  • 10-02-2018, 10:47:11
    #5
    Altın yatırımdan ziyade takı amaçlıda sürekli kullanılan sektör olduğundan uzun vadede zarar ettirmiyor. Eskiden kısa vadelerdede kar ettirirdi lakin bankalar işin içine girince altın diğer parasal dövizler gibi iniş çıkışlarla dalgalanmalara dahil oldu.
  • 10-02-2018, 10:55:02
    #6
    Bankalar ile nasıl değerlendirilir tam olarak aradığım soru bu aslında.
  • 10-02-2018, 11:15:11
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu takip ediyorum
    3 ay önce 6 tane çeyrek aldım Suan 100 tl kazancım var hayırlısı olsun
    risksiz kazanç.

    3 ay önce 6 çeyrek parası ile herhangi bi coin alsan şu an en az 1000 tl karda olurdun. tabi coin işleri riskli panik satıcılar bol. altın kalmak iyidir.

    6 çeyrek hemen hemen 3000 tl ediyor. zaten o parayı faize koysan 100 tl ye yakın para gelir 3 ayda. ing turuncu gibi. 100 tl fazla kazanç değil yani. faizde enflasyonda para gider. altın dolar euro kalmak iyi.
  • 10-02-2018, 11:17:08
    #8
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    risksiz kazanç.

    3 ay önce 6 çeyrek parası ile herhangi bi coin alsan şu an en az 1000 tl karda olurdun. tabi coin işleri riskli panik satıcılar bol. altın kalmak iyidir.

    6 çeyrek hemen hemen 3000 tl ediyor. zaten o parayı faize koysan 100 tl ye yakın para gelir 3 ayda. ing turuncu gibi. 100 tl fazla kazanç değil yani. faizde enflasyonda para gider. altın dolar euro kalmak iyi.
    hocam coine yönelmeyi düşündüm ama o zamanlar aşırı derece de yükseklerde idi.Birde bu kadar olacağını tahmin etmedim.6 çeyrek ortalama 1700 tl ediyor bu arada.Faizle de işim olmaz
    • MoonLive
    • aztech
    MoonLive ve aztech bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 12-02-2018, 11:44:06
    #9
    bankalar ile yatırım yapan var mı?