• 09-02-2018, 01:23:08
    Gece boşalır dedik millet geceyi bekliyormuş. Ikçılar rum, ermeni kökenli olduğunu görünce ağlamaya başladılar. Güzel bir uygulama. Hükümetin yaptığı en iyi iş belki
  • 09-02-2018, 01:26:05
    iyisite.NET
    Harbiden gece düzelir dedik, millet saatini kurmuş uyanmışta gelmiş.
  • 09-02-2018, 01:27:01
    oyunmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 dakikadır komple gitti site
    Bence serverler'e restart filan attılar sitenin üzerinden kamyon geçmişe döndü sabahtan beri.
    Siteye ping atıyorum gelince hop içerideyim :d
  • 09-02-2018, 01:28:38
    Ben girdim baktım kurtuldum beyler.
  • 09-02-2018, 01:34:33
    iyisite.NET
    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben girdim baktım kurtuldum beyler.
    Şimdi mi.
  • 09-02-2018, 01:35:25
    Vallahi sabahtan beri deniyorum. Ne zor işmiş arkadaş..
  • 09-02-2018, 01:38:53
    şu devlet siteleri neden cache kullanmaz anlamam!
  • 09-02-2018, 01:39:15
    O değil de twitter a bakıyorum da 10 saattir sorgu sayfasında bekleyenler olduğunu görüyorum. Harici bir sekmede sık sık siteyi yenilemedikleri taktirde, 10 15dk sonra çerezlerin çıkış yaptığından habersiz garipler. Yazık yahu.
  • 09-02-2018, 01:44:47
    En azından sabah site açılıyordu şimdi sitede gitmiş sunucuları alev aldı herhalde Azimli milletiz sabahlarız.