O değil de twitter a bakıyorum da 10 saattir sorgu sayfasında bekleyenler olduğunu görüyorum. Harici bir sekmede sık sık siteyi yenilemedikleri taktirde, 10 15dk sonra çerezlerin çıkış yaptığından habersiz garipler. Yazık yahu.