• 04-02-2018, 14:45:59
    #10
    verilen her cevaba +r10 verdim. henüz netleşmedi
  • 04-02-2018, 14:57:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    durumun müsait ise 80 tl sana dokunmaz ise bir kaç çocuğu mutlu edebilirsin. bağış yapabilirsin .

    senin ihtiyacın varsa kişisel olarak harcayabilirsin.
  • 04-02-2018, 16:17:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Çeki %10 gibi komisyonla konu acar, forumda bozdururdum;
    Sonrasında onu sermaye yapardım, 72 tl ile ufak tefek işler yapılır.
    O parayı 700/1000K yapınca istedigini alırsın düşüncesindeyim.
    Mersinde 150 tl sermaye ile kahvelerde çakmak satmaya başlayıp, şuanda benzinligi olan birini tanıyorum.

    İyi forumlar.
  • 04-02-2018, 16:26:07
    #13
    Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çeki %10 gibi komisyonla konu acar, forumda bozdururdum;
    Sonrasında onu sermaye yapardım, 72 tl ile ufak tefek işler yapılır.
    O parayı 700/1000K yapınca istedigini alırsın düşüncesindeyim.
    Mersinde 150 tl sermaye ile kahvelerde çakmak satmaya başlayıp, şuanda benzinligi olan birini tanıyorum.

    İyi forumlar.
    Kimmiş o ya Mersin^de ise bana da feyz olsun
  • 04-02-2018, 16:42:49
    #14
    Üyeliği durduruldu
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimmiş o ya Mersin^de ise bana da feyz olsun
    Sana sergen feyz olsun.
  • 04-02-2018, 16:45:46
    #15
    Sokak hayvanları için mama sipariş ederdim sanırım. Nerden baksanız 10-15 can'nın bir günlükte olsa karı doymuş olurdu.
  • 04-02-2018, 16:50:09
    #16
    Bitcoin alırdım ve altcoin yatırımına yönelirdim.
  • 04-02-2018, 16:53:03
    #17
    Üyeliği durduruldu
    şapşikler çok tatlısınız hele şu bebeğe bez olayı acayip samimi olmuş allah herkesin yardımcısı olsun herkese bol bol rızık versin inşallah
  • 04-02-2018, 17:15:00
    #18
    Altcoinlere yatırabilirsin veya sana dokunmayacak küçük miktar olarak görüyorsan ihtiyacin yoksa çocuklara, ihtiyaci olanlarla paylaşabilirsin. Unutmayalım "insanların en hayırlısı insanlara faydalı olanıdır."