• 17-01-2018, 19:43:25
    #1
    Bartın Üniversitesi'nde öğrenci kardeşlerimiz, rektörü kestane yemeye davet ediyor. Ardından rektör söz verdikten sonra kestane yemeye gidiyor. Çok güzel hareket. Bartın Üniversitesi rektörünü ayakta alkışlıyorum.







  • 17-01-2018, 19:53:50
    #2
    Helal olsun hocama
  • 17-01-2018, 19:54:00
    #3
    İnsanlık nedir öğrensin makam sahipleri. Helal olsun.
  • 17-01-2018, 19:56:21
    #4
    Bazı şeyler çok güzel, güzel ülkemde...
  • 17-01-2018, 20:01:00
    #5
    Viral mi acaba diye geçti içimden.
  • 17-01-2018, 20:39:36
    #6
    Klasik bir PR çalışması, Sayın Rektör Bey böyle konularla gündeme geleceğine bilimsel araştırmalarıyla, kitaplarıyla gündeme gelsinde hem kendisine, hem üniversitesine, hem de ülkesine faydalı olsun. İsmini ilk defa duyduğum için bi bakayım büyük bilim dergilerinde yayınlanmış makalesi veya kendi ana bilim dalında kitabı falan var mı diye; maalesef yok.
  • 17-01-2018, 20:43:07
    #7
    mamifilm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klasik bir PR çalışması, Sayın Rektör Bey böyle konularla gündeme geleceğine bilimsel araştırmalarıyla, kitaplarıyla gündeme gelsinde hem kendisine, hem üniversitesine, hem de ülkesine faydalı olsun. İsmini ilk defa duyduğum için bi bakayım büyük bilim dergilerinde yayınlanmış makalesi veya kendi ana bilim dalında kitabı falan var mı diye; maalesef yok.
    En azından bilimsel arastırma yapanlar kadar alt kademe insanlara yuksekten bakmıyor hocam.Adamlar arastırmacı olacam diye insalıktan bi haber olmuslar.
    Bu rektorumuz de öğrenciler üzerinde evlerini ziyaret ederek bilimsel arastırmalar yapıyor
  • 17-01-2018, 20:46:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel bir hareket..
  • 17-01-2018, 20:46:57
    #9
    R10 Sigortacısı
    mamifilm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klasik bir PR çalışması, Sayın Rektör Bey böyle konularla gündeme geleceğine bilimsel araştırmalarıyla, kitaplarıyla gündeme gelsinde hem kendisine, hem üniversitesine, hem de ülkesine faydalı olsun. İsmini ilk defa duyduğum için bi bakayım büyük bilim dergilerinde yayınlanmış makalesi veya kendi ana bilim dalında kitabı falan var mı diye; maalesef yok.
    Katılmamak elde değil ancak iyiliğe güzelliğe o kadar açız ki bende görünce mutlu oldum. Daha dün gibi kyk müdürünün öğrencilere pis fakirler dediği..