Ornitofobi yani kuşlardan korkma fobim var.Biliyorum belki komik gelecek ama kapalı bir yerde bir küçük kanatlı kuşla kalma ihtimali korkutuyor.İnternetten araştırdığımda bir çok kişide olduğunu gördüm .Bu arada çocukken evde kuş besliiyorduk fazla yaklaşmazdım ama korkmuyordum.Normalde bir kuş bana hiçbir şey yapamaz biliyorum ama engelleyemiyorum.(Özellikle bu güvercinlerde oluyor(
Sizinde bu fobiniz oldu mu nasıl yendiniz ?