selam. elimde bir döküman var. bunu normal yazıcılardan a4 kağıtlara kolayca yazdırabiliyorum.
ancak benim istediğim, bu dökümanı resim kağıdına yazdırmak. bunun nasıl yaparım? yazıcıya resim kağıdını soksam yazdırır mı?
veya fotokopi makineleri bunu yapar mı?
Resim kağıdına fotokobi çekmek?
4
●764
- 04-06-2008, 09:26:28selam, "fotokopi" olacak
neoberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-06-2008, 09:32:22teşekkür ederim. yazarken ikilemde kalmıştım zaten.<:benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2008, 21:21:43Üyeliği durdurulduİyi bir ozalitçiye gidin ya çıktı alır yada fotokopi çeker ozalitçilerin makinaları iyi fotokopi çekiyor ve yüksek dpi'da çıktı veriyor çok güzel makinaları var orayı tavsiye ederim size

Saygılar