• 04-06-2008, 09:22:44
    #1
    selam. elimde bir döküman var. bunu normal yazıcılardan a4 kağıtlara kolayca yazdırabiliyorum.

    ancak benim istediğim, bu dökümanı resim kağıdına yazdırmak. bunun nasıl yaparım? yazıcıya resim kağıdını soksam yazdırır mı?

    veya fotokopi makineleri bunu yapar mı?
  • 04-06-2008, 09:26:28
    #2
    selam, "fotokopi" olacak
    neoberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fotokobi
  • 04-06-2008, 09:32:22
    #3
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam, "fotokopi" olacak
    teşekkür ederim. yazarken ikilemde kalmıştım zaten.<:
  • 04-06-2008, 19:34:02
    #4
    Kağıdı koy yazıcıya. Kağıt koyduğun yerdeki kağıt ayarı için konulan zımbırtıyı da ayarla gerekise kağıdın boyutuna göre. Baskı boyutlarını da ayarla yazıcı ayarlarından. Bas gitsin
  • 04-06-2008, 21:21:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İyi bir ozalitçiye gidin ya çıktı alır yada fotokopi çeker ozalitçilerin makinaları iyi fotokopi çekiyor ve yüksek dpi'da çıktı veriyor çok güzel makinaları var orayı tavsiye ederim size

    Saygılar