izlediğiniz en güzel filmler? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
izlediğiniz en güzel filmler?
43
●
5.644
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
izlediğiniz en güzel filmler?
1
2
3
4
5
02-06-2008, 14:37:15
#1
LcN_x
şu ana kadar sizi en çok etkileyen ve en beğendiğiniz filmler hangileri?
yaz geliyor bol bol film izlicez.bir film listesi hazırlamak istiyorumda
02-06-2008, 15:03:48
#2
DReaMeRYounG
Piyanist,Yeşil Yol,Er Ryan'ı kurtarmak ve Türk filmi Pardon
02-06-2008, 15:04:43
#3
cevahir
Son günlerden aklımda kalan;
Vantage Point (Bakış Açısı). Mükemmel.
02-06-2008, 15:07:20
#4
KompLo
Hayat Güzeldir, Cesur Yürek, Esaretin Bedeli, Yeşil Yol, Prestij, Leon The Professional, Testere Serisi
02-06-2008, 15:09:42
#5
_Kaos_
Vantage Point (Bakış Açısı) daha yeni izledim. Konusu daha önce işlenmiş bir konu olsa bile. Çekim tazrı ve kendine özgü anlatımı ile izlenmesi gereken bir film.
02-06-2008, 15:10:01
#6
quale
Üyeliği durduruldu
Son Samuray
Next
Babam ve Oğlum
Kumsal
Oyun
Yeşil Yol
Esaretin Bedeli
En çok bunlar ilgimi çekmişti.
02-06-2008, 15:11:47
#7
tito
Baba ve Gemide düşünürsem bir kaç tane daha çıkabilirdi
02-06-2008, 15:11:47
#8
_Kaos_
Bu konuyada bir gözat ..
==>>>
Kesinlikle İzlenmeli / Kesinlikle Dinlenmeli
02-06-2008, 15:12:36
#9
doronty37
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dövüş Kulübü, V For Vendetta
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler