• 13-12-2017, 08:07:45
    Tuhaf şekilde olumsuz yanıt aldım.Yinede enparaya devam edeceğim.
  • 13-12-2017, 08:25:15
    2000TL maaşa 1050TL limit vermişler. Hiç kredi kartı kullanmadım şimdiye kadar, kredi vs. de almadım. Enparayı da düzenli kullanırım, neden böyle oldu ki
  • 13-12-2017, 10:20:01
    Adamlardan resmen zorla kart aldım ya
  • 13-12-2017, 10:43:54
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuhaf şekilde olumsuz yanıt aldım.Yinede enparaya devam edeceğim.
    Min. kazancınız kısmını bir tık daha yüksek yazarak tekrar başvurun hocam.
    İlkinde kabul edilmemesine rağmen bu şekilde yaptığım ikinci başvuru anında onaylandı benim.
  • 13-12-2017, 10:44:58
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuhaf şekilde olumsuz yanıt aldım.Yinede enparaya devam edeceğim.
    Ben dün red yedikten sonra iki defa daha başvuruda bulundum. Bugün aradılar başvuruyu onayladım telefonu kapattıktan sonra 1350 tl limit verdiler
  • 13-12-2017, 11:18:09
    xxx.xxx bin kredi borcum olmasına rağmen 4000 onayladılar seviyorum bu enparayı.
  • 13-12-2017, 12:21:11
    Hayırlısı olsun.
  • 13-12-2017, 12:22:25
    2. kez Red yedim bugün
  • 13-12-2017, 12:50:47
    Başka kredi kartına ihtiyacım yok ama forumdaki konuya istinaden bende deniyim dedim. Diğer kredi kartımın limitinden dolayı red yedim. Benide kaybedenler kulübüne yazın lütfen