• 27-11-2017, 14:00:34
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Hoşgeldiniz hocam, iyi forumlar
  • 27-11-2017, 14:01:21
    #20
    Gözün aydın Misafir; Real hayatında basarilar
  • 27-11-2017, 14:01:57
    #21
    Hoşgeldin reis
  • 27-11-2017, 14:06:39
    #22
    hoşgeldin tekrardan foruma
  • 27-11-2017, 14:12:06
    #23
    Uzman çavuşlar en alt tabaka olduğu için onlarda kendi aralarında birbirini yiyor birde askere askerliği zindan ediyor.
  • 27-11-2017, 14:49:53
    #24
    Gözünaydın ve hoş geldin.

    Darısı biz erteleyenlere
  • 27-11-2017, 14:56:08
    #25
    Hoşgeldiniz hocam Kimin ne dediğine takılmasa şahane bir yer olacak r10.
  • 27-11-2017, 15:12:24
    #26
    Aronfabia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugun itibari ile vatani görevimi tamamlamış bulunuyorum.

    R10 a kaldığımız yerden devam
    hoşgeldin hazır gelmişken şu benim nick olayını bir daha konuşsak? geçen görüştüğümüzde 3-5 nöbetindeydin sanırım kafanı toplamışsındır şimdi hocam bi daha görüşsek

    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Darısı bizim başımıza 97/2 Şırnak
    Arkadaşa katılıyorum ben şuan ankaradayım sevk aldım GATAya Şırnak'tan ve Gülhane misafirhanesi kalamıyorum erler kalamıyormuş ve kağıt verdi hastane kalsın diye + uçak biletim kendim alıyorum otelde kalıyorum şuan işimin ne zaman biticeğide belli değil yani siz düşünün gerisini.
    güzel kardeşim ankarada bir ihtiyacın eksiğin olursa çekinmeden ulaşabilirsin gataya da yakınım.
  • 27-11-2017, 15:53:49
    #27
    Gözünüz aydın, hoş geldiniz.