Aronfabia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugun itibari ile vatani görevimi tamamlamış bulunuyorum.

R10 a kaldığımız yerden devam
hoşgeldin hazır gelmişken şu benim nick olayını bir daha konuşsak? geçen görüştüğümüzde 3-5 nöbetindeydin sanırım kafanı toplamışsındır şimdi hocam bi daha görüşsek

MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Darısı bizim başımıza 97/2 Şırnak
Arkadaşa katılıyorum ben şuan ankaradayım sevk aldım GATAya Şırnak'tan ve Gülhane misafirhanesi kalamıyorum erler kalamıyormuş ve kağıt verdi hastane kalsın diye + uçak biletim kendim alıyorum otelde kalıyorum şuan işimin ne zaman biticeğide belli değil yani siz düşünün gerisini.
güzel kardeşim ankarada bir ihtiyacın eksiğin olursa çekinmeden ulaşabilirsin gataya da yakınım.