Arabanı park ederken iki kere düşüneceksin :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arabanı park ederken iki kere düşüneceksin :)
4
●
538
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Arabanı park ederken iki kere düşüneceksin :)
26-11-2017, 12:59:40
#1
haysebeyse
Forkliftle araba kaldırmayı da ilk defa gördüm
https://www.youtube.com/watch?v=hHNtZkEFcUo
26-11-2017, 13:18:55
#2
undeat_tr
Değişik bir uygulamışlar helal olsun
) iş yeri sahibini madur etmemek için her zaman arabamın camında telefon numaram vardır
26-11-2017, 13:49:44
#3
SerhattB
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hiç başıma gelmedi çok şükür
26-11-2017, 16:03:30
#4
Gucluyazar
Hakediyor bazıları
27-11-2017, 01:08:46
#5
Metins
Adama helal olsun güzelce parketti
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler