• 24-11-2017, 20:34:19
    #1
    Arkadaşlar merhaba

    Daha önce off-topic de bi biri kart borcunu ödeyemediği için konu açmıştı ve varlık yönetim şirketinden birisi konuya yorum yapıp ona yardımcı olmuştu. Bi kaç soru sormam gerekiyor konuya denk gelenler yada direk o kişi bu konuyu okursa bana ulaşırsa sevinirim
  • 24-11-2017, 20:35:19
    #2
    İcrayla ilgiliyse yazabilirsiniz.
  • 24-11-2017, 20:37:21
    #3
    Hayır varlık yönetim şirketine borcun ödenmesiyle ilgili. İlginiz için teşekkür ederim
  • 24-11-2017, 20:49:09
    #4
    Yanlış hatırlamıyorsam @MERCAN; yardımcı olmuştu.
  • 24-11-2017, 20:54:35
    #5
    Siz sorununuz anlatın bende neler olabiliceği ve nasıl davranabileceğinizi size aktarayım.
  • 24-11-2017, 21:40:04
    #6
    Kurumsal Üye
    Konu aynıysa borcunuzun varlık yönetim şirketine devrolup olmadığına bakmak gerek öncelikle.