Daha önce off-topic de bi biri kart borcunu ödeyemediği için konu açmıştı ve varlık yönetim şirketinden birisi konuya yorum yapıp ona yardımcı olmuştu. Bi kaç soru sormam gerekiyor konuya denk gelenler yada direk o kişi bu konuyu okursa bana ulaşırsa sevinirim