• 22-11-2017, 21:03:22
    #1
    silinsin
  • 22-11-2017, 21:05:25
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bak hocam demekki kız arkadaş iyi bişey değil 😃

    Hocam şaka bir yana herşeyin yeri ayrıdır, bu konuda iyi bir denge tutturmak gerekir.
  • 22-11-2017, 21:07:29
    #3
    git konuş bence
  • 22-11-2017, 21:09:20
    #4
    Seviyosan git ve ona de ki, benimle kod yazar mısın?
  • 22-11-2017, 21:13:21
    #5
    Bir Türk atasözü derki;
    "en iyi kod, yazmadığınız koddur " ...
  • 22-11-2017, 21:13:35
    #6
    Konu başlığı.
    Aşık oldum kod yazasım geliyor
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşık oldum ve kod yazasım gelmiyor..
    Konu başlığına aldanıp bana özel bir script yazarmısın dicektim ki. Baktım aşkı yüzünden dünyası ters dönmüş. Konu başlığı bile ters.
    Üste para versen sana kod mod yazdırmam.
    Allah kurtarsın
  • 22-11-2017, 21:13:50
    #7
    yazma
  • 22-11-2017, 21:16:33
    #8
    İstikbal Kodlardadır..
  • 22-11-2017, 21:21:31
    #9
    Üstat aynı problem bendede var, gidip konuştum yine düşünmekten alı koyamıyorum kendimi