Telefonunuzda Kullandığınız Zil Sesi
41
●1.678
- 21-11-2017, 04:17:27Üyeliği durduruldusamsung default kullanıyordum, bu çok tatlıymış hocam deneyeceğimeparlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2017, 10:33:01Benimki biraz absürt
Cırcırböceği.
https://www.youtube.com/watch?v=eOd5bfYBdBk
Tam olarak bu değil ama daha güzeli. iTunes Store'da Cricket diye aratırsanız çıkıyor. - 21-11-2017, 12:41:03Üyeliği durdurulduYıllardır default zil seslerini kullanan biri olarak geçen haftadan itibaren bunu kullanmaya başladım

https://www.youtube.com/watch?v=KA9T3oL8Lds
Cırcırböceği.