Cilt Kanserimi Oldum? Bu durumu yaşayan varmı
3
●310
- 17-11-2017, 23:26:53Merhabalar, 2-3 ay önce elimin üstüne bir dövme yaptırmıştım. Tabi yaptırdıktan hemen 1 hafta sonra ahlar vahlar çekmeye başladım. Çünkü panik atak hastasıyım anksiyete rahatsızlığım bulunmakta. Aklımdan bir türlü çıkmadı kanser olacağım düşüncesi dövme yüzündün. Birde geçen hafta rüya gördüm üstüne ve bazı rüyalarım gerçekten bir şeyleri yansıtıyor bana çocukluğumdan belli. Konuya gelecek olursak, sabah sol kolumda toz gibi ufacık parçalar vardı hani bazen denize girdiğimizde vücudumuzu kaplar ya elimizi vurarız veya kaşırız ondan sonra toz gibi dökülür. Sabah sol kolumda varken bu akşamda ayağımda fark ettim. Bir kaç hafta öncede ayağımın altındaki (parmak ve topluk hizasının ortalarında yani ayak altında) derim kalın bir şekilde soyulmuştu. Panik atak ve anksiyete nedeniyle aklımdan sürekli kurgular yaratıyorum acaba kanser oldum mu diye. Bu durumu daha önceden yaşayanlar varmı? Dövme sağ elimin üstünde bulunmakta fazla büyük değil koluma felanda ulaşmıyor. Bir diğer sorum dövme sildirme işlemi yaptıktan sonra parçalara ayrılan moleküller nasıl vücuttan atılıyor? Herhangi bir kaynak bulamadım. Dövme sildirmenin zararı varmı veya yan etkisi? Gerçekten şuan elim ayağım titriyor yardımcı olursanız sevinirim. Lütfen dehşete saptıracak yorumlarda bulunmayınız biraz rahatlatacak cevaplar arıyorum. Teşekkürler.