• 29-05-2008, 21:05:27
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Umudunu Kaybetme
    Filmi izleyememiştim ama bugün izledim ve herkesin izlemesini tavsiye ediyorum Will Smith'in bence tavan yaptığı film!
    Gerçekten çok güzel film.Geçirdiğiniz zamanı boşa harcamamış ve kendiniz için iyi birşey yaptığınız farkına varacaksınız..

    Daha fazla bilgi için,
    the pursuit of happyness
    Umudunu Kaybetme - Vikipedi
  • 30-05-2008, 14:22:45
    #2
    duygusal, hoş bir film. 2 ay önce bende bir arkadaş tavsiyesiyle izlemiştim.
    Tavsiye ederim.