• 04-11-2017, 01:04:41
    #10
    Monster kullanıyorum.Günde 15 saat açık hemen hemen bir sıkıntısını görmedim.
    Daha önce Asus ve Lenovo'da kullandım bir problem yaşamadım.Fakat Monster performans olarak oldukça iyi.
  • 04-11-2017, 02:19:19
    #11
    adresecigkofte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence n11 bekle hem garanti bankası 75 TL bonus veriyor.
    11 kasım için her türlü kod var elimde yüksek kupon yardımcı olabilirim kupon için.N11 de ürün fiyatı nedir
    Fiyat 4500 TL şuan ancak son 1 tane kalmış. Bir sonraki en uygun olan 4700 TL. 1 tane kupon yakaladım 250 TL indirimli ama daha yüksek miktarlı kupon varmı bilmiyorum açıkcası.
    Casper'a kimse yorum yapmadığı için onu çıkartıyorm kafamdan. Asus ve Monster'ı inceleyip karar vereceğim. Yardımlarınız için teşekkürler.
  • 04-11-2017, 02:35:24
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam xioami mi pro al bunlardan kat kat kaliteli duruşu var



    HOT Product! A hot product at an incredible low price is now on sale! Come check it out along with other items like this. Get great discounts, earn Rewards and much more each time you shop with us! http://www.lightinthebox.com/tr/xiao...form=Clipboard
  • 04-11-2017, 02:39:24
    #13
    Lenovo Legion Y520 i7-7700HQ kullanan biri olarak tavsiye ederim. Isınma problemi yok, oldukça hızlı, gece kullanım açısında klavye ışığının olması büyük bir artı ekranda sizi tatmin edecektir.

    https://urun.gittigidiyor.com/bilgis...s-10-308867946

    Ayrıca Freedos almanızı tavsiye etmiyorum. Windows 10 yoksa elinizde extra bir maliyettir. Bu cihazı alıp Samsung Evo 960 aldığınız da ışık hızına ulaşıyorsunuz. Ayrıca 150 lira daha indirim olacağı için varsa Axess kartınız 100 lira puanda oradan kazanarak 4439 TL gibi bir rakama alabilirsiniz. Ancak mutlaka belirttiğim SSD diski almalısınız.
  • 04-11-2017, 02:41:14
    #14
    Asus da kullandım Lenovo da. Şu an Lenovo kullanıyoum bir yıl oldu en ufak bir sorun yaşamadım. Ancak sesi aç çıkıyor. Sebebi de hopörlörün lt kısımda olması, yana vermemişler. Siyah kullanıyorum. 5- 10 arası sağ sola çarpma şeklinde darbe aldı, çarptım vs. çizik bile yok daha. Donanım konusunda senin gibi ben de bilgili değilim ama kullanıcı olarak LENOVO diyorum
  • 04-11-2017, 08:00:54
    #15
    Laptop alma hocam en iyidi bile isinma problemi yaratiyor.o paraya on numara kasa alirsin daha iyi isini gorursun hemde yillarca.
  • 04-11-2017, 08:52:37
    #16
    Sonu, ER'le biten hiç birşey alma hocam. Casper, Exper, Acer. Hayatım boyunca hep bunlardan kacmisimdir.
  • 04-11-2017, 09:05:13
    #17
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Asus, lenovo, samsung kullandım şuan monster ve samsung var hepside iyi monster öneririm.
  • 04-11-2017, 09:28:20
    #18
    Yıllardır Acer ve Casper kullanmış biri olarak tavsiye etmiyorum. Yıllar önce Acerin bir modelini almıştım şuan aklımda değil model ismi. Makina çok ısınıyor ve kapanıyordu sıcaklıktan dolayı.. Dedik herneyse bakım yaptıralım fakat o da ne! Fanı öyle bir yere koymuşlar ki ulaşamıyorsunuz, komple anakartı sökmek gerekiyor. Ayrıca plastikleri dayanıksız.

    Casper markası da aynı şekilde dayanıksız malzemesi var fakat yeni serilerini bilmiyorum.

    Şuan Asus K555L modelini kullanıyorum ve çok memnunum. Alacaksanız alaşım kasa tavsiye ediyorum. 0 Isınma.