Yıllardır Acer ve Casper kullanmış biri olarak tavsiye etmiyorum. Yıllar önce Acerin bir modelini almıştım şuan aklımda değil model ismi. Makina çok ısınıyor ve kapanıyordu sıcaklıktan dolayı.. Dedik herneyse bakım yaptıralım fakat o da ne! Fanı öyle bir yere koymuşlar ki ulaşamıyorsunuz, komple anakartı sökmek gerekiyor. Ayrıca plastikleri dayanıksız.

Casper markası da aynı şekilde dayanıksız malzemesi var fakat yeni serilerini bilmiyorum.

Şuan Asus K555L modelini kullanıyorum ve çok memnunum. Alacaksanız alaşım kasa tavsiye ediyorum. 0 Isınma.