R10 Analiz * Otomatik Backlink zararlı mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Analiz * Otomatik Backlink zararlı mı?
1
●
886
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Analiz * Otomatik Backlink zararlı mı?
31-10-2017, 12:20:12
#1
Nutur
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar 2 3 gün önce otomatik backlink kısmından yaklasık 50x2 belirlediğim kelimelere backlink verdim fakat bugün baktıgımda o kelimelerde 4 5 sıra kadar gerilemiş. Zarari olabilir mi? onca emek gitti..
31-10-2017, 12:25:09
#2
Seo_Smyrna
Geçmiş olsun hocam. Farklı etkenler olabilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler