• 28-10-2017, 15:25:59
    #10
    Geçmiş olsun hocam Allah korumuş
  • 28-10-2017, 15:26:53
    #11
    Geçmiş olsun, dün de ben kaza yapıyordum. 120 ile giderken birden tır ara yoldan çıkıverdi aklımı kaybediyordum.
  • 28-10-2017, 15:26:53
    #12
    Geçmiş olsun hocam. Allah beterinden korusun.
  • 28-10-2017, 15:27:34
    #13
    Geçmiş olsun hocam buna şükür cana gelmemiş
  • 28-10-2017, 15:28:45
    #14
    Büyük geçmiş olsun.
  • 28-10-2017, 15:28:47
    #15
    Geçmiş olsun hocam
  • 28-10-2017, 15:29:13
    #16
    Büyük geçmiş olsun. Aman dikkat
  • 28-10-2017, 15:30:21
    #17
    Geçmiş olsun. Araba airbag açtığı için büyük ihtimal perte çıkar. Bu yüzden kesinlikle aracın bedelini istemelisin. Çünkü eğer yapıp verirlerse sen satarken çok daha ucuza satmak zorunda kalcaksın
  • 28-10-2017, 15:30:33
    #18
    Geçmiş olsun, inşaallah perte çıkar sizde araçtan zarar etmemiş olursunuz. Araç yapıldığında yüksek hasar çıkınca bir anlamı kalmıyor. Rayiç bedel neyse onu öderler. Bu yüzden piyasa değerine göre ödeme yaparlar, parayı az tutarlarsa kaskoya baskı yapmanızı öneririm.