Geçmiş olsun, inşaallah perte çıkar sizde araçtan zarar etmemiş olursunuz. Araç yapıldığında yüksek hasar çıkınca bir anlamı kalmıyor. Rayiç bedel neyse onu öderler. Bu yüzden piyasa değerine göre ödeme yaparlar, parayı az tutarlarsa kaskoya baskı yapmanızı öneririm.