Geçmiş olsun. Araba airbag açtığı için büyük ihtimal perte çıkar. Bu yüzden kesinlikle aracın bedelini istemelisin. Çünkü eğer yapıp verirlerse sen satarken çok daha ucuza satmak zorunda kalcaksın