• 25-10-2017, 17:04:03
    #73
    3 aylık bir kızım var, onun şansına bende katılmak istiyorum.

    Teşekkürler.
  • 25-10-2017, 17:09:28
    #74
    Maddi durumları iyi olmayan eşinden ayrı teyzemin kızı için talibim.
  • 25-10-2017, 17:10:27
    #75
    kardeşim için katılayım ben de, teşekkürler
  • 25-10-2017, 17:10:37
    #76
    Bende küçük kızım için katılabilirim
  • 25-10-2017, 17:13:56
    #77
    Merhaba abi bizim burada 2 yaşında olan bir oğlan çocuğuna alabilirim kayınvalidenin komşusu durumları biraz kötü. o yüzden ben de katılıyorum
  • 25-10-2017, 17:30:11
    #78
    yiğenim için katılmak istiyorum
  • 25-10-2017, 17:31:05
    #79
    2 yaşındaki yeğnim için çekilişe katılıyorum
  • 25-10-2017, 17:31:10
    #80
    kendi oğlum için talibim Talha
  • 25-10-2017, 17:33:16
    #81
    1.5 yaşındaki yeğenim için katılıyorum bende.