• 22-10-2017, 22:45:23
    #1
    Arkadaşlar evlenirken site yaptırırmısınız, ülkemizde buna nasıl bakılır, yapılsa halk nasıl bir düşünce içinde olur yakın çevremde ki düğünü olan arkadaşlara düğün hediyesi olarak yapmayı düşünüyorum belki ilerleyen zamanlarda ücretli olarak yapabilirim de , hatta dış ülkeler de örneklerini gördüm gayet başarılı olmuş ancak bizim insanımız bu konuya nasıl bakar sizden değerli yorumlarınızı bekliyorum.
  • 22-10-2017, 22:46:21
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yeni bir fikir akimi olabilir hocam
  • 22-10-2017, 22:47:03
    #3
    "saçmalık"
    olarak bakmaları beklenir şahsi fikrimde bu yöndedir.
  • 22-10-2017, 22:47:26
    #4
    Düğün davetiyeleri bile artık bir kaç tane yaptırılıp WhatsApp'tan gönderiliyor Web sitesinin kullanılacağını pek sanmıyorum.
  • 22-10-2017, 22:51:10
    #5
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Jerami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni bir fikir akimi olabilir hocam
    en az 5 senelik fikir... son 3 senedir daha çok arttı