• 14-10-2017, 12:16:23
    #10
    Arkadan itişli bmw hep hayalim :/
  • 14-10-2017, 12:21:50
    #11
    siyahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadan itişli bmw hep hayalim :/
    bmwen olsun çamurdan olsun
  • 14-10-2017, 12:33:31
    #12
    Eski kasa 1 serisi ama bu, Polo ise yeni kasa illa ki benzerlikleri olacaktır.
    BMW'ye bindikten sonra ön itişli araba almak istemezsiniz, Allah herkese kısmet etsin.
    Bmw 1 serisinin yeni kasası aşağıdaki şekildedir.
  • 14-10-2017, 13:26:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    BMW başkadır ama 1 serisini pek beğenmiyorum.
  • 14-10-2017, 14:00:47
    #14
    Virajlara hafif yanlayarak girmek gibisi yok. Bağımlı oldum :S