• 03-10-2017, 21:20:50
    #46
    Yapmış olmak için yapmışlar.
  • 03-10-2017, 21:36:34
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Oyun bilgisayarları hakkında bilginiz olsaydı bu fiyatın az olduğunu görürdünüz aslında. Bunun 3,4 katı fiyatlar dolanıyor.
  • 03-10-2017, 23:36:35
    #48
    ay hoşt ulan
    buna o parayı veren hııımmmphf bunun ekran kartı serisi düşükmüş der
  • 03-10-2017, 23:52:27
    #49
    Yapılandırma Secenegi yok biraz daha üst seviye yapsaydık
  • 04-10-2017, 03:16:30
    #50
    Üyeliği durduruldu
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu cihazlar cidden bir benim mi ilgimi çekmiyor yoksa benim gibi var mı ? Yani bir düşünsenize 5.5kg laptop mu olur ? Eşek ölüsü gibi laptop. Bir yere götürüp masaya koysan millet bön bön bakar bu ne yapıyor diye. Birde cidden bu oyuncu laptopları kadar iğrenç bir laptop hayatımda görmedim. Oyuncu laptopu yapacağız diye koca kasalı pc yapmışlar.
    isinma olmuyor max 4 5 saat oynamada 50 derece göruyor ağirliga gelirsek agirlar 1saat taşimada bel agritiyor ki 50klik modelde daha fazla agirlik var. onun dişinda laptop olarak masaustunde aldiniz performansdan farkli bi yani yok.
  • 04-10-2017, 08:29:20
    #51
    Arkadaşlar bu laptop satılmıyor, ellerinde yok. İstek üzerine topluyorlar.Türkiyede alan olduğunu sanmıyorum.
  • 04-10-2017, 10:59:16
    #52
    hepsiburada nın fake yorumlar yaptığını düşündürüyor bazen

    http://www.hepsiburada.com/monster-s...-HBV000007ETO0
  • 04-10-2017, 11:16:57
    #53
    Arkadaşlar bu gibi bilgisayarlari şahıslar değil şirketler alıyor. Yani oyun oynamak için alınmıyor, bir film şirketi düşünün. Çekilen filmlerin alayında 100binlerce liralık kamera ve ekipmanlar kullanılıyor. Bunları render edecek olan adam 1tb ssd'li tek ekran kartlı bilgisayarda mı yapacak bu işi? Yani şahsın çıkarıp da 50 bin lirayı masaya vurarak aldığı taş çatlasın ya birdir ya da iki. Gerisi hep anlattığım işlemlerle kullanmak için satın alınıyor büyük şirketler tarafından.
  • 04-10-2017, 12:48:52
    #54
    Çok üst düzey bir oyuncuysanız alınabilir yada çok zenginseniz . Eğer 2 side değilseniz bu kadar para verilmez .