Arkadaşlar bu gibi bilgisayarlari şahıslar değil şirketler alıyor. Yani oyun oynamak için alınmıyor, bir film şirketi düşünün. Çekilen filmlerin alayında 100binlerce liralık kamera ve ekipmanlar kullanılıyor. Bunları render edecek olan adam 1tb ssd'li tek ekran kartlı bilgisayarda mı yapacak bu işi? Yani şahsın çıkarıp da 50 bin lirayı masaya vurarak aldığı taş çatlasın ya birdir ya da iki. Gerisi hep anlattığım işlemlerle kullanmak için satın alınıyor büyük şirketler tarafından.