• 17-09-2017, 21:20:42
    #1
    S.a arkadaslar
    Turkcell fiberoptikten geldiler.
    Benim 2 yillik ttnet anlasmam oldugunu soyledim.
    Tazminatin hepsini oduyoruz dediler.
    Dogru mu arkadaslar.Fatura cikarmasinlar sonra.
  • 18-09-2017, 01:31:14
    #2
    sözleşmede tutar yada oran yazıyor. Türknet firması da hepsini ödüyoruz diyor ama sonra sözleşmeye bakıyorsun (maksimum 200 liraya kadar) kazın ayağı öyle değilmiş diyorsun.

    Yani iş sözleşmede bitiyor gelenler abone başı para almaya çalışan kişiler her türlü takla atarlar aman dikkat.