• 01-09-2017, 07:38:08
    #1
    Kurban Bayramınız Mübarek Olsun.
    Allah kestiğiniz kurbanları kabul etsin.
    Hayırlı Bayramlar... [emoji846]
  • 01-09-2017, 07:49:04
    #2
    seninde öyle
  • 01-09-2017, 07:58:11
    #3
    iyi bayramlar
  • 01-09-2017, 08:22:51
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bayramınız mübarek olsun r10 ailesi
  • 01-09-2017, 08:24:40
    #5
    İyi bayramlar herkese
  • 01-09-2017, 08:32:29
    #6
    Hayırlı bayramlar, Rabbim herkese yeniden bu güzel günü yaşamayı nasip eylesin.
  • 01-09-2017, 08:41:27
    #7
    Bu gün yüzün öpülmekten solsun, miden 5 kg şekerle dolsun, cüzdanını bücürler soysun, gönlün huzura doysun, bayramınız kutlu ve mutlu olsun [emoji846]

    Allah kıldığımız namazları kabul etsin.
  • 01-09-2017, 08:51:33
    #8
    Hayırlı bayramlar kuzen.
  • 01-09-2017, 08:53:44
    #9
    Tüm R10 Ailesinin Mübarek Kurban Bayramını Kutlarım