Arkadaşlar kısaca özet geçeceğim
http://urun.n11.com/dizustu-bilgisay...mp&utm_term=21
Yukarıda ki ürünü 100 tl indirim kuponuyla 2400 e aldım
Bu fiyata alabileceğim en iyi özelliklerde bir laptop idi.
Fakat gta5 filan kurdum (daha oynayamadan) setup da filan bir kasmaya başladı masaüstü filan anlatamam. Bayağı sıkıntılı gibiydi. Bende iade ettim.
Ürünü araştırdım genel olarak sorunlu bir modelmiş
Satıcıyla konuştum, ya iade yapayım diyor ya da sıfır kutulu yenisini vereyim diyor.
3000 bine kadar bundan daha iyi bir laptop bulabilirmiyim ?
En kötü monsterin 3200 lüğünü alıcam ama o da pahalı bunu 2400 e almıştım
3000 Laptop Tavsiyesi -- Aldigimi iade ettim
11
●489
- 14-08-2017, 09:36:53Daha yüksek RAM olan ürün tercih etmelisiniz. Laptoplar oyunda maalesef geri kalıyor kasma,donma meydana gelebiliyor HP vardı bende oyuna girerken fan patlayacak gibi oluyordu (gerçi düşük özellikli idi) küçük oyunları kaldırıyordu ama MAME32 vs. Online oyunlarda sıkıntı oluyordu şimdi masaüstü ile takas ettim
- 15-08-2017, 10:59:12Dizüstü cihazlarda oyunlarda kasma problemi RAM ile alakalı değildir. Ram, akıcılığı sağlar.
Oyun için önem sırası:
1) GPU
2) CPU
3) RAM
4) SSD
Bu sırada olmalıdır.
İyi bir ekran kartı, iyi bir işlemci. Ardından RAM ile akıcılığı sağlarsınız.
İyi ekran kartı & iyi işlemcinin yanına 8 GB RAM iş görür. - 15-08-2017, 12:14:01Hocam cihaz güzel fakat ram yönünden düşük kalmış.
Ram en az 8 olmalı.
Ekran kartı driverlarını tam kurup oyunu açtınız değil mi?
Eğer kurduysanız sorunun kaynağı ram'dendir.
Zaten windows 4 gb ram'in en az 1.5 unu kendi kullanır.
Geriye kalansa gta 5 için yetmez.
4 gb ram daha transfer etmeniz lazım.
İyi Günler... - 15-08-2017, 12:19:35Üyeliği durduruldusiz RAMi tamamen yalnış anlamışınız sizi burdan alalım http://bilgihanem.com/ram-nedir-nasil-calisir/The_Memo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2017, 16:33:18https://forum.donanimhaber.com/hp-17...3548#125013548
Üstte verdiğim konu bana aittir ve cihazı kullanıyorum, Eğer bozuk bir hp bulursanız veya hp geri ödeme kampanyasından yararlanmanın bir yolunu bulursanız F/P bakımından efsane bir cihaz almış olursunuz .
En kötü ihtimal verdiğim linkteki cihazın 15 ekranlısını alın .