5 Yıl Sonrasına Mesaj Bırak (06.08.2017) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
5 Yıl Sonrasına Mesaj Bırak (06.08.2017)
9
●
560
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
5 Yıl Sonrasına Mesaj Bırak (06.08.2017)
1
2
24-08-2017, 22:43:04
#10
ViperSting
İngilizce okuma ve yazmayı öğreneceğim.
Kanada'ya taşınacağım.
100 bin TL biriktireceğim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler