fransaya gidiyorum önerileriniz varmı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
fransaya gidiyorum önerileriniz varmı?
11
●
612
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
fransaya gidiyorum önerileriniz varmı?
1
2
29-07-2017, 01:41:51
#10
yildizteknoloji
on2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam iyi anlamdamı kötü anlamdamı anlayamadım?
İyi anlamda tabiki
vakit varken kaçtın kaçtın..
30-07-2017, 04:55:19
#11
motoworld
VDS.TC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyi anlamda tabiki
vakit varken kaçtın kaçtın..
Kaçak? Hiçbir hak yok? Sosyal güvence yok? Ölü gibi yaşamak.
30-07-2017, 08:18:52
#12
jet
WebRelax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaçak? Hiçbir hak yok? Sosyal güvence yok? Ölü gibi yaşamak.
Post mu kasıyorsun?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler