• 28-07-2017, 02:15:24
    #1
    Yardıma ihtiyacı olan aileye, ''r10 Ailesi'' olarak yardımda bulunduk. Bu projeye ortak olan arkadaşlara yardım görsellerini, fiş, fatura vs. pm yoluyla gönderdim. Projeye ortak olan olmayan herkesten Allah Razı Olsun!
  • 28-07-2017, 08:56:15
    #2
    Allah Razı olsun senden. Bu aralar durumum sıkışık olmazsa yardım ederdim açıkçası.

    Birşey soracağım normalde kredi çekerken maaşının yarısından fazlasını kredi çekemiyorsun. En son kredi veren bankayı bulup durumu açıklarsan birşeyler yapabilirler en azından taksit ödemelerini biraz ertelerler normalde yaptıkları yasal değil. Ayrıca bulundukları il yada ilçenin belediyesinden yardım talep edebilirler. (yardım talep edebilirsiniz)

    Zor bir durum. Bazen dolapta çikolata görünce atıyorum ağzıma eşim kızıyor hemen o çocuklarındı. Acı ama gerçek sen kendine bakmazsan çocuklar sana bakmıyor. Yaş ortalamamız çok yüksek değil bu forumda ama kaynanasına yada kayınvalidesine bakan kaç tane gelin sayarsınız. Zamane kızları yada erkekleri hemen ayrı eve çıkayım hemen kendi düzenimi kurayım peşinde.
  • 28-07-2017, 09:19:49
    #3
    Kurumsal Backlink SEO
    İban gönderin hocam, katkımız olsun
  • 28-07-2017, 11:16:00
    #4
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Razı olsun senden. Bu aralar durumum sıkışık olmazsa yardım ederdim açıkçası.

    Birşey soracağım normalde kredi çekerken maaşının yarısından fazlasını kredi çekemiyorsun. En son kredi veren bankayı bulup durumu açıklarsan birşeyler yapabilirler en azından taksit ödemelerini biraz ertelerler normalde yaptıkları yasal değil. Ayrıca bulundukları il yada ilçenin belediyesinden yardım talep edebilirler. (yardım talep edebilirsiniz)

    Zor bir durum. Bazen dolapta çikolata görünce atıyorum ağzıma eşim kızıyor hemen o çocuklarındı. Acı ama gerçek sen kendine bakmazsan çocuklar sana bakmıyor. Yaş ortalamamız çok yüksek değil bu forumda ama kaynanasına yada kayınvalidesine bakan kaç tane gelin sayarsınız. Zamane kızları yada erkekleri hemen ayrı eve çıkayım hemen kendi düzenimi kurayım peşinde.
    Aslında kışın belediyeyle alakalı forumdaki bir arkadaşımız sayesinde girişimimiz oldu. Fakat belediye bizi kaymakamlıkta bulunan sosyal yardımlaşmaya gönderdi. Gittim forumda doldurdum, o zaman aldığım cevap şuanda yardımı bitirdik ama olduğu zaman gönderimini sağlarız diye olmuştu. Fakat herhangi bir yardımda bulunan olmamış.
  • 28-07-2017, 12:02:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Maddi manevi her türlü desteğe hazırım.Sizi de duyarlılığınız için yürekten kutlarım.
  • 28-07-2017, 19:16:11
    #6
    Geçen seneki konuya ulaşamadım bahsettiğiniz konu ve fotoğrafları tekrar gönderme şansınız var mıdır?
  • 29-07-2017, 00:37:15
    #7
    Hocam iban gönderirmisiniz lütfen.
  • 29-07-2017, 00:48:46
    #8
    İban atarsan hocam
  • 29-07-2017, 01:15:23
    #9
    Merhabalar hocam, IBAN gönderirseniz bizimde çorbada tuzumuz olsun.